FUiYO 2008

11 October 2008


FUiYO 2008 from Renzokuken on Vimeo.


FUIYO atau nama panjangnya Fun With Iluvislam's Youth in Overseas ini merupakan sebuah lagi produk iluvislam yang turun berentap pada cuti Disember nanti bersama PUISI dan PMS.Jika tahun yang sudah,iluvislam membawa rakan-rakan ke Glasgow,event kali ini akan diadakan di South London,pada 24-26 December 2008.

* Dr Kamal Helbawi:one of the respected figures in UK.Jika anda ingin memahami kisah muslim di UK dan Eropah,beliau adalah antara orang yang paling sesuai untuk dirujuk.Pernah memegang pelbagai jawatan,termasukla Founding Chairman of Muslim Association of Britain dan first Executive Director of World Assembly of Muslim Youth (WAMY) Headquarters in Saudi Arabia and offices in different Continents.

* Saudara Riduan Mohamad Nor:wakil dari Yayasan Amal Malaysia.Sesiapa yang berminat untuk mengetahui kisah-kisah menarik beliau dalam membantu misi kemanusian seperti di Aceh (tsunami), gempa bumi di Pakistan dan Yogyakarta,sila lah datang.Turut aktif dalam menghasilkan seperti Pertembungan Iman dan Kufur, Duka Acheh Duka Kita, Penghinaan Terhadap Rasulullah: Implikasi Hukum, Menelusuri Sejarah dan Isu Kontemporari, Catatan Pilu Tragedi Gempa Bumi Pakistan.

* Ustaz Erfino Johari:Malaysian Student Department Attache.Kalau speaker yang ni,student Malaysia di UK dan Ireland sewajarnya sangat familiar dengan beliau.Kalau tak kenal juga,tak tahula..

* Ada seorang lagi speaker yang sangat hebat,dikagumi saya dan seantero rakyat Malaysia.Tetapi,kehadirannya masih belum dapat dipastikan,dan saya pasti sangat jeles jika beliau berjaya direkrut sebagai speaker FUIYO 2008.Tertekan pula,haha!

Maka,bagi yang masih belum register dengan program mana,dan masih keliru untuk bercuti dimana,why not beri kesempatan kepada diri anda untuk menadah ilmu bersama krew iluvislam di London.Boxing Day for shopaholic??Agaknya adala kot program tersebut,di kota metropolitan London..wah wah wah!Yang tu kena tanya AJK FUIYO.Saya macam biasa...tukang promoter amatur. Daftar Sekarang!!


Species:

1 comments:

Anonymous said...

salam

saya rasa..entry ini sebijik mcm entri kwn saya....cuma ada part yang telah dipadamkan. http://fatehulkashfia.blogspot.com/2008/10/fuiyo-2008.html

apa pon, sila letakkan sumber...sbb penting...bukan shj dpt elakkan pliagiarism...ttp perlu untuk sesiapa yg mbaca dapat membuat rujukan kelak.

walahu`alam